Chilltorsdag

Idag har vi haft det ovanligt lugnt! Skönt med det med ibland. Detta beror på att hästarna fick behandling av Christin från Equihälsa igår, både Bella, Tage och Focus, så de hade ordinerad vila. Boppen fick gå ett lättare pass i paddocken efter gårdagens kanonträning. Hade hellre velat rida ut en sådan här jogg-dag, men han är ju en sån mes och vågar inte gå själv i skogen. Han kändes fin!

Gårdagens träning gick sjukt bra! Exakt vad vi red kommer komma upp på lördag då vi vloggade hela dagen igår. Hur som helst så var det lite blandat gymnastik med bana. Han kändes lagom pigg, fräsch, stampig i galoppen och hoppade fint. Kändes så enkelt! Så härligt när det är så :D 

Godingen efter träningen igår ❤ Jag och Emma frös så mycket igår så vi körde på vinterkläder 😂

Nu sitter jag och har precis käkat lite middag med ansiktsmask på och hårinpackning i håret. Ska skrubba kroppen, bada fotbad och fixa mina naglar också. Liten spakväll ikväll för min del! 

/ Anna
Kommentarer
Cecilia säger:

Skönt med vila ibland. Själv red jag första passet idag på ett år. Får se om jag lyckas hålla träningsvärken borta. :P

2019-05-09 | 21:30:13
Bloggadress: http://www.ceciliajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: