Tack Swegmark!

Igår fick jag och Anna hem ett paket med varsina sportbh:ar från Swegmarks. Vi har provat våra och dem är verkligen jättesköna. Jag har tidigare en sport-top från Nike, men Swegmark slår den med hästlängder!

Deras sport-bh:ar lämpar sig särskilt bra till ridning, men går såklart att använda vid andra sporter också(har tänkt dra ut och springa med min strax). Dessutom är sport-bh:arna svala och fuktavvisande vilket behövs vid ridning både på vintern och sommaren. Att de är otroligt sköna är också ett stort plus!

De två olika modellerna jag och Anna fick. Jättesköna båda två.

Gå in på deras hemsida och kika vet jag!

/ Emma
Kommentarer
Lina - Team Hippoteket säger:

SV: Haha ja, men usch så hemskt pinsamt

2011-03-24 | 18:56:36
Bloggadress: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: