Hemma!

Det blev en sen kväll i stallet, men trevligt var det. Dessvärre blev det ingen vinst för min del, men det var nyttigt att sitta på en annan häst ändå.

Jag fick rida en c-ponny vid namn Hot Shot, och ja, hon var ju inte som Tage/Boppen direkt. Hon är otroligt stark och svår att få loss. Dessutom är hon väldigt stark i sin vänstersida så hon är väldigt jobbig att rida i det varvet. På framridningen i lilla ridhuset innan vi skulle rida programmet lossnade hon i alla fall stundtals och kändes trevlig. Själva programmet gick väl okej. Ingen form att hurra över direkt och hon var springig, men 55 % fick vi i alla fall(red LB:1).

Hot Shot, bild lånad från Sandras blogg.

Boppen gick det däremot desto bättre för(inte så oväntat från min sida). Emelie red honom och hon gillade honom väldigt mycket, tyckte han var lydig och härlig. Ni får gå in på hennes blogg och kika om hon skriver något om vad hon tyckte om honom senare! I vilket fall som helst så tog de en delad seger på 63%(har jag för mig) i LB:1.

Jag får se om jag slänger upp någon film från det hela. Jag tror att jag sparar min ritt för mig själv, men jag har fått tillåtelse från Emelie att lägga upp ritten på henne och Boppen så det kanske jag gör.

/ Emma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: