Spökhoppning!

Idag har US arrangerat spökhoppning på ridskolan. Vi fick in massa cash, det gillar vi skarpt!
Överlag så tycker jag att tävlingen fungerade riktigt bra idag, så det var roligt. Många fina utklädnader och bra ritter. Även pappa lyckades göra en felfri runda i 80 cm på Bismarck, cred till honom. I 70 cm glömde han dock bort vägen en gång, surprise surprise, det har ju aldrig hänt förr liksom ;)

Själv hade jag turen att få sitta i domartornet och speka. Dvs jag slapp stå ute och frysa. Men grejen är den att jag hade egentligen förberett mig superbra på att få stå ute, med 3 tröjor + jacka, 2 byxor, snowjoggers och mössa, men jag slapp ändå, för mina kära kamrater i US ville ha mig som speaker så det tackar man ju inte nej till! Dock suger jag på att speaka för jag säger så puckade grejer hela tiden Men det är väl min image antar jag.

Nu ska jag skicka in resultaten till tidningen som var där, och ikväll blir det PARTY för hela slanten, jiho! Imorgon blir det ändå till att gå upp tidigt och ha stalltjänst, men det är ju det sura äpplet man får bita i när man har häst Ingen fest med sovmorgon dagen efter inte.



/ Emma
Kommentarer
MissChevil säger:

Har en Halloween tävling på min blogg :) Du tävlar om ett presentkort på 200 kronor om du deltar!



MVH Ida ;)

2009-10-31 | 22:21:59
Bloggadress: http://sizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: