Motionering x 3

Idag fick Ramona göra ett litet "följa John" pass med mig. Gjorde bara simpelt i skritt, halt, backa och lite trav också. Det fungerade fint!
Pappa hjälpte mig och tömlongerade först Tage. Jag såg lite när han skrittade av och bad honom att trava lite på grusplanen bara för att se hur stapplig han var. Enligt mig så såg han faktiskt bättre ut! Därför tänkte jag eventuellt sitta lite på honom imorgon för att känna lite hur han är.
Sen tömlongerade pappa Boppen också, vilket gick bra. Hans sår ser mycket bättre ut och idag har han dessutom fått sista penicillinkuren så snart kan vi nog börja rida på honom igen :)

Hade en väldigt snygg stalloutfit:

Det är bra tur att det inte är ridskola längre alltså, haha! Synd bara att det var hoppträningar idag... Men det bjuder jag på ;)

/ Anna
Kommentarer
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst säger:

Haha, snygg outfit ;D

2011-09-02 | 23:36:17
Bloggadress: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: