Annonser på hästnet

Jag har rensat och städat hela dagen idag, bokstavligt talat. Först i sadelkammaren i stallet och sedan i garaget här hemma. Det är helt sjukt hur mycket grejer man har egentligen!

Nu har jag lagt ut annonser på hästnet på grejer som inte passar, eller som inte används längre. Sök på "Anna Elfstrand" på utrustning eller klicka här så hittar ni till mina annonser.

Lilla Boppen i sin sjukhage idag. Han står på andra sidan mot vad han brukar göra, och står vid andra hästar så han stod och kikade hela tiden efter allt nytt. Ingen ro att äta när det är så spännande ;) 

/ Anna
Kommentarer
Emilia H säger:

Ni har iallafall en lerfri hage (i alla fall där på bilden ser det ut som!) Där min medryttarhäst står uppstallad är det KASSA hagar för privathästarna. Jättesmå, jätteleriga. Och han vägrar gå in i spolspiltan (han är rädd för allt.. suck), så jag får stå med en svamp i hundra år där man kan ställa hästarna :/

2012-03-31 | 21:43:50
Bloggadress: http://soautomatic.blogg.se/
Hanna säger:

Hej! Jag har en liten fråga, eller kanske inte så liten egentligen. Jag är nämligen i er ålder (19) och jag vill så otroligt gärna skaffa häst. Har inte kunnat göra det innan då mina föräldrar inte är hästintresserade mm.. Jag undrar om ni har tänk fortsätta med hästarna? Om ni ska flytta och om ni i så fall tar hästarna med er? Har ni råd att ha häst då? Pluggar ni något? Hinner ni med? Tycker ni helt enkelt det är dumt att skaffa häst i den här åldern, när man inte riktigt vet hur framtiden ser ut?...

Måste även få säga att jag gillar er blogg väldigt mkt :)

2012-03-31 | 22:05:45
Emma Elfstrand - hästblogg säger:

Hanna: Vi tar upp din fråga i ett inlägg :)

2012-04-01 | 21:44:21
Bloggadress: http://elfstrands.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: