Bilder – trädgården

Jag tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder på omgivningarna här på vår lilla gård! Vi(pappa, mamma och extremt lite jag haha) börjar äntligen få ordning på trädgården. Den har varit totalt vildvuxen med massa fårstängsel i häcken(!) och ja, den har vart allmänt ful.

Saker som vi gjort:
• dragit upp en ogräsmatta som legat över hela grusgången
• tagit bort buskar och fula träd
• tagit bort grusgången och sått gräs där istället, samt flyttat lite av häcken till där grinden till grusgången satt förut

Det är väl det stora som är gjort i vår trädgård, sen är det ju alltid lite småfix som att trimma till träden och så vidare.

Såhär ser det ut:

Vår grusplan har äntligen fått grus, haha. Nu slipper vi sanden!

 
Här kommer det byggas altan senare.
 
 
 
 
Här låg den tidigare grusgången.
 
 
Vi kommer ta bort gungan och har pratat om att ersätta den med en hängmatta.
 
 

Nu vill jag bara ha en altan och något typ av uterum så är jag supernöjd sen ;)

/ Anna

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: