Uteritter

Idag stod det uteritt på schemat för alla hästar, och det blev en kort joggingtur för allihop. Abbe och Bopps red vi ut tillsammans på, och sedan red Anna ut själv på Tage. Skönt för mig att bara behöva rida ett lätt pass idag eftersom jag fortfarande är riktigt förkyld. Grabbarna skötte sig fint och med Abbe red jag mycket tempoväxlingar och ökad trav för att han skulle få en ordentlig framåtbjudning. Han var himla fin och taktfast i traven! Galoppen är det svårare för honom att bjuda i ännu, men det kommer nog snart tror jag :) Kul att han kändes så fin idag hela tiden i alla övergångar i alla fall! Boppis och Tage skötte sig fint också, som vanligt!

 
/ Emma
Kommentarer
Anonym säger:

Hej! Rider aldrig Anna Abbe?

2015-08-31 | 20:20:40
Paoo säger:

Asså wow. Kommentaren ovan? Läser folk inget innan dom skriver ;)
Ni verkar ha tre riktigt trevliga hästar!

2015-09-02 | 09:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: