Snygga produktbilder

Jag bara älskar Petries produktbilder. De ser både lyxiga, drömska, klassiska och utstickande ut på samma gång. Sen är stövlarna såklart inte helt fel heller! :)

Ett urval:
 
Den här stilen tycker jag helt klart fler produktbilder borde ha! ;) Dock stör jag mig på lite småsaker i bilderna så som att ryttarens skänklar åker väldigt långt bak på sista bilden, och de ser ut att vara för långt bak på bild 2 också (plus att tårna pekar nedåt). Annars gillar jag verkligen stämningen i bilderna!

/ Emma
Kommentarer
mallan säger:

Haha, jag störde mig också på fotdetaljerna, men bilderna i sig var jättevackra :-)

2015-02-05 | 12:18:31
Bloggadress: http://onapinkpalehorse.blogspot.se
Enne säger:

Stör mig på också på fotdetaljerna men också på att man inte riktigt ser ordentligt allt på bilden, Bilden blir lite för maffig och man fokuserar lite för mycket på allt annat.

2015-07-29 | 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: