Mina kommande tjänster?

Jag har funderat lite vilka tjänster jag/vi kommer erbjuda i vårt lilla företag som kommer startas upp. Som det ser ut nu så kommer det bli dessa, med eventuella tillägg:

– Inackordering. Så som vi har nu, men vi ska nog även renovera fd fårhuset till en lösdrift så vi kan ha ett par fler hästar på Lönnbacken.

– Häst på utbildning. Tänker mig främst dressyr här, men även lite hoppning om så önskas. Antingen att hästen står inackorderad hos oss och kan tränas regelbundet, eller så kanske det finns de som bara vill ha ridhjälp med hästen enstaka gånger.

– Träningar i dressyr & hoppning. Inga konstigheter med det!

– Banhyra. För de som vill hyra vår paddock att rida i.

- Fotografering. Jag hade inte tänkt att detta skulle ingå egentligen, men efter att ha fått förfrågan om att fota andra så känner jag Varför inte? Anna har lärt mig väldigt mycket om fotografering och redigering de senaste åren att jag nu tycker att jag är tillräckligt bra på detta för att ta betalt.

– Hyra av tvättmaskin. Vi har inte fått tummen ur att köpa en stor tvättmaskin ännu, men det finns plats för en sådan på toaletten i sadelkammaren. Vi har därför tänkt att tvättmaskinhyrning ska ingå i våra tjänster då vi märkt att efterfrågan är stor.

 
/ Emma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: