Go tisdag

Den här dagen har varit riktigt härlig, samtidigt som vi har hunnit med mycket. Vi började dagen med uteritt av gammelgrabbarna. Klättring stod det på schemat idag, vilket gick finemang. Därefter var det dags för Abbe att komma ut och galoppera i skogen. Smart som jag är tyckte jag det var ett ypperligt tillfälle att springa med till galoppstigen. Detta var mindre trevligt i gassande sol i skogen tillsammans med de tusentals insekter som fanns där, men Abbe var i alla fall duktig :) Han blev dock rädd för mig en gång och sprang nästan in i ett träd, haha. Det såg så roligt ut, och jag lyckades få det på film också. Kanske kommer den filmen upp på någon av våra instagrams, hehe.

Efter en förmiddag bestående av ridning låg jag och Anna ute och solade i ett par timmar. Gött, men varmt. Vi var dock smarta och svalkade oss i spolspiltan. Den kan användas till många olika saker vilket ni kan se här.
 

Hur vi svalkar av oss som hästtjejer på går'n 😂😎💧🌞 @annaelfstrand

Ett filmklipp publicerat av Emma Elfstrand (@emmaelfstrand) Jun 30, 2015 kl. 5:45 PDT


Efter detta blev det handling och matlagning, och nu har vi precis kommit in från stallet igen. Jag har haft hoppträning för en ny elev och träningen gick riktigt bra, och Anna har städat i stallet. Well, jag hjälpte henne lite i slutet, men mestadels städade hon. Nu känns det riktigt gött att ha det avklarat så vi kan chilla litegrann i soffan innan det blir läggdags.

/ Emma
Kommentarer
Anonym säger:

Nej, snälla lägg upp den filmen här på bloggen. Jag har inte instagram och får inte skaffa det. Jag vill såååå gärna se den filmen så om ni ska lägga upp den, lägg SNÄLLA upp den här!🙏🏻👍🏻förresten glöm inte att ni är såå grymma❤️

2015-06-30 | 23:14:37
Bloggadress: http://elfstrands.se
ggf säger:

hahahaha ni är ju bara för roliga

2015-07-01 | 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: