Hello snow

Inatt kom årets första snö till Varaslätta. Helt onödigt med tanke på att det är plusgrader och håller på att smälta bort. Tyvärr har det inte hunnit smälta i paddocken än, så det fick bli en vilodag till för hästarna. Det gör ingenting, för de har gått rätt hårt det senaste, så lite mikrovila är nog uppskattat hos dem. Imorgon är i alla fall planen att de ska få sig ett dressyrpass i paddocken, som förhoppningsvis är OK att rida i då. 

Nu ikväll ska bara jag och Anna chilla framför någon film på TV:n. Jag har inte ridit på två dagar så jag hade jättemycket myror i brallan förut, haha. Det känns konstigt att inte ha ridit på ett par dagar när man är van vid att rida minst en häst om dagen. 

Längtar så mycket tills den här godingen får komma ut på tävlingsbanan igen, så jag är himla taggad till att träna under vintern!
 
/ Emma
Kommentarer
Lovisa säger:

Den bilden är så fin!

2015-11-30 | 22:10:36
Bloggadress: http://crazypony.blogg.se
Erica Svensson säger:

Det är sjukt onödigt! ska det falla kan det väl stanna i alla fall, annars kan det hålla sig borta =)

**missa inte min adventskalender på bloggen
där man kan vinna fina priser!! **

Svar: Håller med helt och hållet ;)
Emma & Anna Elfstrand

2015-12-01 | 00:14:09
Bloggadress: http://eeckisdonna.blogg.se/
MalinKalin säger:

Jag vill också ha riktig snö. Här fick vi snöblandat regn som sedan frös på och nu är både knöligt och snorhalt :P

Svar: Ja sånt är bara jobbigt! :/
Emma & Anna Elfstrand

2015-12-01 | 05:47:02
Bloggadress: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: