Resultat från hopptävlingen

Hallå allihopa! Just nu är jag, Emma och Jenny på väg hem till Jenny för lite partaj. Kommer bli nice! Så jag bloggar lite i farten för en gångs skull, hehe.

Dagens tävling gick riktigt bra! I 90cm blev vi felfria, och vi hade ett väldigt fint flyt genom hela rundan. Eftersom vi var felfria fick vi med oss en rosett hem, yääy hihi ;)

I 1m blev inte flytet riktigt lika bra, för han kändes lite småtrött och seg i kroppen liksom. Därför red inte jag helt bra, det blev lite av- och på-ridning. Men inte något extremt direkt, utan bara litegrann. Hur som helst så rev vi sista hindret i omhoppningen, lite trökigt för hade jag bara satt upp galoppen liiite till så hade vi hamnat på 12e placering av 18 placerade.. Nåja, så kan man ju inte tänka ;) jag är nöjd, och jag har knappt hoppat omhoppning sen mina barn/ungdoms-år på ridskola så jag kan inte förvänta mig kanonomhoppningar än liksom :) 

Alltså 0 fel i 90 och 0+4 i 1m. Så himla nöjd är jag, och nu vet jag vad jag ska jobba på!

Bilder och filmer kommer såklart, men det får bli först imorgon när vi vaknat till liv och kommit hem efter en utekväll. Ha en bra kväll allihopa! 

❤️

/ Anna 

Kommentarer
Lovisa säger:

Kul att det gick så bra! Rosett är ju alltid lika kul och få! 😄 Ha en bra lördag eftermiddag! 👍🏼

2015-10-31 | 16:34:50
Ridfröken säger:

Det är ju ett jättebra resultat! Grattis! :)

2015-10-31 | 16:54:27
Bloggadress: http://www.nouw.com/ridfroken
Paoo säger:

Kul att det gick bra! Boppen känns som en väldigt trevlig individ :) En annan grej, älskar Annas sätt att säga Ja-a som "Hja-aa" i videosarna, haha det är som cozy! Trevlig helg på er /Paoo

2015-10-31 | 23:28:49
Anonym säger:

Hej❤ Nu är bara bäst ska ni veta!! Så grymma!!
Jag har bara en fråga om pay and rides... Får man poäng som på en vanlig tävling? Och på ett sånt papper där dom skriver "anteckningar" elr vad man ska kalla det?;) Jag är ganska kass på sånthär och har aldrig tävlat:) /Linnea

Svar: Japp det får man :)
Emma & Anna Elfstrand

2015-10-31 | 23:51:13
Anonym säger:

Grattis

2015-11-01 | 08:38:14
Emma säger:

Bra jobbat, Grattis! 🎉

2015-11-02 | 11:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: