Snart ikapp!

Hej allihopa! Idag har jag återigen haft en hel del att göra inför min utlandsresa på fredag. Imorgon ska jag och Anna iväg hela dagen, så det har minst sagt blivit ett jobbrace dessa dagar, men nu är jag i princip klar med allt. Det ska bli så himla skönt att kunna ta lite ledigt tidigare än 21 på kvällen idag :) 

I alla fall så har Abbe och Boppen gått idag. Jag red Abbe på en stubbåker där det blev lite jogging. Det gick väl sådär i ärlighetens namn, för den lille latmasken ville gärna dra sig som en magnet hemåt ;) Pappa har ridit ut på Boppen med sällskap, och Tage har fått vila då Anna var upptagen idag. Nej, ursäkta ett tråkigt inlägg, men nu ska jag greja klart med det sista jag behöver göra så jag kan checka ut för kvällen någon gång. Ha det fint så hörs vi igen imorgon!

 
/ Emma
Kommentarer
Wilma säger:

Älskar bilden😍

2016-09-01 | 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: