Vilodag

Idag fick hästarna sig sin vilodag, men det blev minsann ingen vilodag för mig och Emma! Vi började dagen med att köra ett ben/rump-pass på gymmet. Blir alltid så himla trött efter benpassen, antagligen för att det är en så stor muskelgrupp.
 
Sen har vi jobbat hela eftermiddagen och spelat in en film till vår vanliga kanal. Den kommer nog bli rolig att titta på :D Samuel gästspelar lite också, hehe. Så är det att vara förlovad med mig, man "tvingas" både rida och vara med på Youtube ;) Nä, såklart tvingar jag honom inte men han är snäll som ställer upp på våra idéer ♥ 

 
/ Anna
Kommentarer
Hilda säger:

Idag tog jag mitt efterlängtade BE kort! Efter att ha kollat på eran säkerhetsgenomgång typ 30 gånger. :) Så tack för den videon och för att ni stod ut med allt mitt tjat om videon i våras hehe! ;)

Svar: Men åh, jättestort grattis!!!! Kul att vi kunde hjälpa till hihi :D
Emma & Anna Elfstrand

2017-08-31 | 16:56:43
Sara säger:

Kommer vi att få veta hur pappa & Samuel har haft det med hästarna när ni var i Göteborg? 😃😃😃

2017-09-01 | 08:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: