Årets sista vlogg

God morgon och gott nytt år på er allihopa! Igår hade jag en bra dag med mitt ben, men idag gör det så ont igen att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Att jag ens lyckades släppa ut en häst i morse är otroligt, för jag kom knappt in igen kändes det som. 

Som ni säkert förstår kommer jag inte fira något iår, utan är bara hemma (vilket jag också pratar om i videon). Anna och Samuel ska iväg på en fest i alla fall så jag hoppas att de får kul. Om jag orkar så åker jag till Anna och Samuel och äter middag innan festen tillsammans med en kompis, men som det är nu så kan jag inte ens röra mig. 

Här kommer i alla fall årets sista vlogg som jag hoppas att ni gillar :) 



/ Emma
Kommentarer
Ellen - tävlingsryttare säger:

Roligt att få se er testa bettet och att Miranda var med :)

2018-12-31 | 12:53:17
Bloggadress: http://ellenshorselife.blogg.se
Anonym säger:

Nästa steg kanske är att testa ett bett med tungfrihet eller ett smalt bett typ Pee Wee. Det kan ju vara så att han inte tycker om trycket på tungan och då är ju ett bett med tungfrihet bra. Eller om han har en liten mun och måste bara ha tunna bett. Sån är min häst. De har ju egentligen inte plats med bett i munnen :)

2018-12-31 | 21:24:57
Anonym säger:

Tycker också ni ska prova Pee Wee bett :) Tungfrihetsbett är dock inte alltid så bra

2018-12-31 | 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: