Mot Falsterbo!

Idag drar jag till Falsterbo tillsammans med en kompis, och väl nere kommer vi att möta upp fler kompisar under dagarnas gång. Vi åker hem igen på söndag och vi har inte bokat några biljetter utan drar till showen när vi känner för det, beroende på väder (hänger ju gärna på stranden om det är soligt) och sug :) Den enda dagen jag vet att jag kommer vara på showen är på söndag då jag ska spela in en grej åt en kund. Ifall ni är på plats nu under helgen och får syn på mig så är det bara att grabba tag i mig. Antagligen kommer jag ha på mig solhatt och brillor för det gäller ju att skydda sitt stackars ansikte mot solen!

Falsterbos fina strand ♥

/ Emma



Kommentarer
Anonym säger:

Såå fint!!🥰

2019-02-04 | 18:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: