Throw back - stallet

På tal om renovering av ladan som jag skrev om i torsdags, kolla in dessa gamla bilder från stallet! Tänk att det här är hur det såg ut när vi flyttade hit... Helt galet, och det är knäppt hur en kan glömma allt arbete med. Nu känns det som att det alltid sett ut så som det gör idag, haha!


Här är det idag hinderbod och sadelkammare. 


"Trädäcket" är ju kvar, men här ser ni dörren som vi sätter igen nu. Den är bara onödig! 


Utsidan av stallet. Det högra fönstret och dörren har vi satt igen.


Smurfblått stall, dålig "planlösning", lågt i tak.


Går det att känna igen sig, ens? Jag gör det knappt kan jag erkänna.


Dörren rakt fram satte vi också igen, och gjorde en ny ingång ungefär där boxväggen är till höger.

Här syns dörren och fönstret som jag visade från utsidan, fast här inifrån. 

/ Anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: