Produktiv onsdag

Hej allihopa! Anna har varit sjuk idag också så hon har varit hemma hela dagen, men jag ska hem till henne om en stund och laga mat och cringea loss till Bonde söker fru ;) 

Jag har därför fått jobba själv hemma idag, men Anna och mamma har istället filmad klart käpphästvideon, så den kommer upp här på lördag, woho. Ska bli spännande att se hur käppisarna blev när jag kommer dit sen, haha. Bella och Boppen fick sig varsitt pass på banan idag medan de andra två fick vila eftersom Anna är sjuk. Boppen kändes mjuk och fin, men det kändes inte speciellt bra med Bella. Vi har det jobbigt i dressyren nu och det känns som om hon är inne i en liten svacka kroppsmässigt. Segt att hon ska vara det nu inför tävlingen, men samtidigt vet jag att hoppning är det hon har enklast för, så det ska nog inte bli några problem. Det känns bara segt att inget emellan själva sprången känns speciellt bra just nu (och då blir det ju väldigt svårt att lägga henne bra på hinder, få en bra rytm osv också), men när svackan är över kommer hon att ha utvecklats ännu mer :) 

Annars har jag jobbat mycket idag. Imorgon tar vi över en verksamhet och nästa helg åker vi upp till Stockholm igen för att få en snabbutbildning nu när vi tar över. Därför är det mycket avtal och grejer som det ska fixas med just nu. Ser fram emot när allt detta är klart och vi kan köra igång på riktigt. Efter utbildningen när vi känner oss lite varma i kläderna så kommer vi att avslöja vad det är vi sysslar med :D Vet att ni kommer gilla det!

En muppig liten TookSnook ♥

/ Emma
Kommentarer
Linda säger:

Ååhå vad spännande även om jag har en liiiiten aning om vad det kan tänkas vara ;)
Krya på dig Anna!

2018-10-31 | 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: