Ännu en succé!

Det har varit en lång dag för oss på dagens tävling, men vi är nöjda med både arrangemanget och tävlingsresultatet!

Anna och Tage red LB:1 idag och blev roligt nog andraplacerade på drygt 68% :D De var med i vårat div II-lag som dessutom placerade sig på en tredjeplats idag, så två rosetter med hem på en start. Inte illa! Anna red kanonbra (som alltid på tävling, hon är grym på programridning enligt mig) och även Tagis skötte sig som en ängel. Visst, han "dör" och tappar framåtbjudningen endel på banan, men numera är han så stadig och har sån naturlig schvung i steget att han ändå får bra poäng. Inte en enda miss idag, utan ett stadigt, väl genomfört program. Tänker att Anna får skriva mer om detta imorgon, och det kommer även fler bilder och film såklart :) Vi är i alla fall så glada att Tage formtoppar vid 19 års ålder, för såhär fräsch har han aldrig känts tidigare, och det visar sig på tävlingsresultaten också. Han har aldrig någonsin haft såhär framskjutna placeringar tidigare, men nu har det blivit två på raken, vilket är härligt så Anna får en morot för allt slit hon lägger ner :) 


Nu ska jag bara chilla i soffan resten av kvällen. Ännu en vecka med jobb varje dag är till ända, och jag är helt slut efter dagen! Behöver lite soffhäng och förhoppningsvis bättre sömn än inatt om jag ska orka med morgondagen känner jag. 

/ Emma
Kommentarer
Lisa säger:

Grattis Anna och Tage! <3

Svar: Tack! <3
Emma Elfstrand

2019-04-28 | 19:43:28
Ellen - tävlingsryttare säger:

Grymt bra. Grattis!!

Svar: Tack! :D
Emma Elfstrand

2019-04-28 | 20:01:32
Bloggadress: http://ellenshorselife.blogg.se/
Anonym säger:

Grattis!!!! 👍

Svar: Tack! :D
Emma Elfstrand

2019-04-30 | 10:09:17
Anonym säger:

Tänk att han formtoppar nu! Men kan ju även ha med ryttaren att göra 😏 hur som helst är det ju fina resultat. Grattis!

Svar: Haha, ja jag kanske också rider lite bättre nu :) Tack så mycket :D
Emma Elfstrand

2019-04-30 | 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: