Hemma!

Nu är jag och Samuel hemma efter ett fantastiskt dygn i Varberg och på Asia Spa! Det hade hänt något på e20, så det tog nog 2,5 timme hem... brukar ta 1,45-2 timmar ungefär. Väldigt segt. Men nu är vi hemma i alla fall, trötta och nöjda. Måste säga att det var väldigt trevligt där! Bra spa med en jättehäftig, stor "massagepool" som hade som olika stationer där det masserade olika ställen på kroppen. Även en varm källa med utsikt över fästningen. Jag är inte jätteförtjust i att basta massor, föredrar att bada som den fisk jag är, men det fanns olika bastus också.

Maten var finfin den också, och vi bodde hur fint som helst. Valde att ta ett lite lyxigare rum, eftersom det var en julklapp till Samuel från mig. Vi hade ett stort bubbelbadkar på rummet, så i morse tog vi ett bubbelbad innan frukosten. Så skönt! Saknar att ha badkar så mycket, älskar att bada.



Såhär fint bodde vi! 

Tog inte så mycket bilder då det dels var mobilfritt på spat, och sen har jag försökt att koppla bort telefonen lite under helgen. Så skönt! Antar att jag inte är ensam om att vara beroende av en jäkla liten telefon... En borde helt klart lägga undan den betydligt mer!

/ Anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: